onsdag den 19. januar 2011

Har endnu ikke helt overgivet mig...

... til håndboldfeberen, altså. På besøg hos god veninde i mandags spurgte hun med en blanding af undren og forfærdelse i stemmen: "Jamen ser du ikke håndbold?" "Tjaa, lidt. Altså Serbien er jo ikke en let modstander, for de har jo Balic", forsøgte jeg at namedroppe. "Men han spiller jo for Kroatien?" Flot!

Nu sidder jeg så i sofaen og følger lidt med. Og kan da i virkeligheden godt se, at der er andre aspekter i det end selve spillet. Mænd i shorts, f.eks...

Men ok, har også lige tid til at sy fødselsdagsgaven til min mor færdig. Hun fylder 60 i dag, tillykke ♥,og tænker at gymnasielærer-gerningen bliver meget mere udholdelig de sidste to år med et nyt penalhus. Jeg har også lavet en brødkurv, som godt nok blev en kende stor. Var nemlig selv i gang at tegne cirkel og beregne omkreds med gymnasie-lommeregner (2πr, hvis nogen skulle være i tvivl) - og den var lige pludselig i lidt større skala, end jeg havde forestillet mig. Men de får jo også gæster til morgenmad nogle gange...

2 kommentarer:

  1. Så fine gaver til din mor. Håber du har fejret hende godt i dag:)

    SvarSlet
  2. Så flotte gaver til din mor :o) Og det er ikke alltid like lett å regne ut størrelsen slik vi hadde tenkt oss ;o)

    SvarSlet