torsdag den 2. juni 2011

Mormor var her....

En dejlig dag venter forude. Frokost hos god veninde, som jeg lige bliver nødt til at reklamere lidt for. Hun fik en af sine helt vildt fine pusletasker overrakt til Ida Corr i aftenshowet i går. Sejt! I aften er der hækledate hos Karen på programmet. Jeg ved lige hvad jeg skal i gang med :)

Jeg har et par gange forsøgt at kommentere på mit sidste indlæg, men blogger har drillet. I skal vide at jeg sætter stor pris på jeres kommentarer.





































2 kommentarer:

  1. Hej Camilla. Det lyder hyggeligt med en hækle-date - spændende at se hvad der kommer ud af det. KH Tina

    SvarSlet
  2. Hej Camilla.
    Åh, har også været mange mange gange på skønne Permanente...savner Århus...
    Men tak for sidst - det var hyggeligt, at møde dig:-) Du må lige hilse Judith...
    Mon du har fået meldt dig til syning hos Line??
    Kh Trine Kjær

    SvarSlet