torsdag den 13. oktober 2011

Om fødsler

Natten til mandag oplevede jeg noget helt fantastisk. Jeg var med til fødslen af en rigtig god venindes lille datter. Det skete lidt før end forventet, men alting forløb så fint. Nu har jeg ikke børn selv, og var ærlig talt også lidt spændt på hvordan jeg ville have det med det hele. "Hvis jeg skal være med, står jeg bare oppe ved hovedgærdet" havde jeg proklameret forinden. Men i den fuldstændig vanvittigt intense situation løb nysgerrigheden alligevel over med mig, og jeg så med da et nyt lille menneske kom til verden, og der pludselig var to i badekarret. Det var så smukt, og jeg er heldigvis på ingen måde afskrækket over selv at skulle igennem det samme en dag.

Paradoksalt nok skete det hele på et tidspunkt hvor jeg også selv barsler med en ting, der er vigtig for mig. Puks og mit hjertebarn; Yarnfreak. Vi har arbejdet så intenst på vores lille projekt, at vi virkelig har brug for at komme ud med det nu! Og lige i dag, har vi fået vores forretningsnummer fra PBS. Jeg har virkelig måttet tøjre min tålmodighed (jeg er jo rødhåret!) - for de har været hårde at danse med! Men i praksis betyder det, at vi med RIGTIG stor sandsynlighed, kan åbne vores webshop i morgen. HURRA for det! Så kig forbi www.yarnfreak.dk fredag. Vi glæder os til at byde velkommen.

For at fejre, at vi nu snart er in business, vil vi gerne invitere jer alle til reception. Invitationen kan ses på vores blog - lige her.

4 kommentarer:

  1. Spændende at være med til en fødsel, jeg har kun været tilstedet ved min egen guldklump, men kunne da være spændende at opleve det på nært hold engang.
    Tillykke med webshoppen.

    SvarSlet
  2. Vildt at stå på sidelinien! Det må have været noget af en oplevelse!
    Tænker ofte på hvordan det må have været for min kæreste at stå der ved siden af ved vores datters fødsels uden egentlig at kunne gøre noget. Jeg selv havde rigeligt at se til på det tidspunkt og bekymrede mig overhovedet ikke om ham! (og da han jo er en mand får jeg nok aldrig rigtig et "ordentligt" svar. ;-))
    Er SÅ spændt på at se jeres shop og forhåbentlig kan jeg engang se den i Århus...
    Og hvor er det altså bare en MEGA FED PUDE!!! er helt vild med det mønster! :-)

    SvarSlet
  3. Det må simpelthen være en vild oplevelse.
    Tænk at være vidne til noget så stort.
    Spændt på at lære jeres lille "baby" at kende.
    - fed fed pude!

    SvarSlet
  4. Neeeej hvor er du heldig, jeg vil så gerne opleve en fødsel... Har født et barn og skal igen om 5 måneder, men tror ikke helt man oplever sine egne fødsler på samme måde.
    Og og og HURRA og tillykke med jeres alt for lækre webshop, kunne bruge rigtig rigtig mange penge hvis jeg var god til at hækle, måske jeg skulle hoppe på jeres workshop...

    SvarSlet