mandag den 15. november 2010

Og vinderen er....

Hjemme i DK igen - og tid til at finde den heldige vinder af min rejse-give away. Endnu rimelig grøn i blogverdenen må jeg først lige sige, at jeg er imponeret over alle I, der havde lyst til at være med. Fedt!

Listen med lodder blev på 170. Genererede et tal via random.org og tadaaah: Vinderen blev Christina Rappedikke som skrev "ja sgu om jeg gerne vil vinde denne her fine taske.. jeg kommer til at mangle en pusletaske til foråret.. og så skal det da være denne her! Jeg er med på 3 lodder og håber på at nissen er med mig denne gang... Kærligst fra C"

Kære Christina, håber du bliver glad for tasken. Synes selv den er ret fin (og har da også heldigvis købt en magen til til mig selv :)

11 kommentarer:

  1. Øv, nu var jeg jeg lige brændt varm på den taske. Tillykke til heldige Christina!

    Tak for kommentaren inde hos mig. Jeg har lige snakket med Mejse (blåmejsen), og tænkt på om vi skulle lave et indlæg hvor vi søger en med bil, der vil have os med. Toget er ret dyrt, og jeg kan kun søndag, hvilket blot gør toget endnu dyrere. Send mig gerne en mail, hvis du har lyst til at være en del af "kontaktannoncen" :)

    SvarSlet
  2. Velkommen hjem :-)... kan man godt sige det når man sidder i Spanien?
    :-O

    SvarSlet
  3. Julia: Jeg vil gerne være med i jeres kontaktannonce :)
    Sofie: tak for det og jep, det kan man sagtens sige, selvom man sidder i Spanien :)

    SvarSlet
  4. Hej igen. Mejse kunne desværre ikke nå at komme til Århus, da de er på weekendbesøg nordpå. Men jeg prøver lige at smide et indlæg på bloggen idag, så må vi se om der er bid :)

    SvarSlet
  5. Stort tillykke til Christina...hun har virkelig fortjent den :)
    Jeg har skrevet hos Julia at I kan køre med mig på søndag. Så er det ikke helt "blind-køre-date" alligevel.

    Karen

    SvarSlet
  6. Tillykke til Christina....ser ud til at tasken har fået sin helt rigtige ejerkvinde....men ØV, jeg ville bestemt ikke ha' haft det mindste imod, hvis den var landet hos mig...og velkommen hjem fra de varme lande, Camilla :D

    SvarSlet
  7. Hej igen :) Sender du mig lige en mail, så vi kan koordinere søndagens udflugt? Karen vil gerne tage os med, som du kan se. Fantastisk, ikke? Godnat :)

    SvarSlet
  8. Hej Camilla

    Hvor herligt, at du, Karen og Julia kommer til Odense om søndagen. Håber I kigger forbi hos mig.

    Har du set min kommentar på dit indlæg om Kanin-Kenneth? Det kunne være skægt at udveksle en hækleopskrift eller to:)

    Ses på søndag. Kig efter mig med grønne briller.

    KH Puk

    SvarSlet
  9. Åh mand, har du ikke en ekstra jeg kan købe?
    Christina den heldige rad fortjener tasken :)

    SvarSlet
  10. Jeg er da vildt glad.. fik godt din mail forleden dag.. svarede dig også igår... men den kom vist ikke frem. Nu har jeg sendt dig en mail - vil du ikke være sød at skrive, hvis den ikke når dig? Ufff jeg er glad, kan du tro... Knus C

    SvarSlet
  11. Til lykke til den meget heldige vinder!

    SvarSlet