torsdag den 24. februar 2011

Skatte fra gemmerne

Jeg har jo for længst opgivet at komme ombord på retrostof-vognen. Synes det er så fint, men også at det sjove lidt ligger i, at man får noget lækkert ud af nogle materialer, som ellers bare lå i kludebunken. Og for mig er det altså bare ikke helt det samme at købe det dyrt i fancy butikker.

Nå, men alt dette for at sige, at jeg bare lige fik en oplevelse af førstnævnte, da min far viste mig en stor bunke gammelt stof, han havde i sinde at bruge i sit værksted. Fire servietter, hjembragt fra Frankrig for mange år siden af min mor. De skal nok blive brugt til noget fint....

1 kommentar:

  1. Super søde... Det er lige der mit problem med retro-stof også opstår. Jeg synes at det ser drøn godt ud, men har svært ved at betale i dyre domme for gammelt stof.. Nu er jeg begyndt at lede i de lokale genbrugsbikse.... Og så kan jeg være med når det koster en 10'er..

    Men de er da bare rigtig skønne de servietter :)

    SvarSlet