søndag den 6. marts 2011

Ugler i mosen

Jeg er endelig blevet gode venner med den, efter sigende, fantastiske symaskine, jeg købte i november! Hurra! Det betyder, at jeg nu har lagt mig i selen for at få de kjoler færdige, som jeg lovede væk til tre små piger før jul. Da de nu har været så længe undervejs, synes jeg de har fortjent et par ekstra detaljer. Broderiet skal bruges til lommen, til den ene. Er måske ved at være en kende træt af ugler, men faldt alligevel for denne, som er fra Pip Lincolnes nyeste bog "Sew la tea do" (hvad det så end betyder). Den kan for øvrigt godt anbefales. Og jeg synes da egentlig at Karen Maries broderikursus ikke har har været helt forgæves.....

2 kommentarer:

  1. Det er et skønt broderi, du der har gang i. Og bogen ser lækker ud - må lige på Amazon en tur, tror jeg.
    (Og ps. så tror jeg, at titlen er et (lydmæssigt) ordspil på teksten fra "Do re mi" fra Sound of Music, hvor de synger Do re mi fa so la ti do...bare et gæt)

    SvarSlet
  2. Hej Camilla
    Såååå fint broderi. Har du også købt bogen?
    Jeg glæder mig så meget til vi ses.
    Knus Puk

    SvarSlet