lørdag den 20. august 2011

Om opkøb af restpartier

Da jeg for en uge siden var på indkøb med Puk i Vejle, var jeg parat til at købe stort ind af neongarn i den her fantastiske koral/pink-agtige farve. Den går bare til ALT (næsten da - hvis du spørger mig ;). KÆMPESTOR var derfor min skuffelse, da jeg fik at vide, at den var udgået af produktion! C H O K! Den meget hjælpsomme mand, der ganske vist havde lidt svært ved at se omfanget af katastrofen, lovede at tjekke op på om der mon ikke var lidt tilbage på lager i Holland. "Vi køber gerne restpartiet", sagde jeg - og selv Puk så forfærdet ud ved tanken om lige pludselig at have 3 paller neonkoralfarvet garn på lager!

Nu er der gået en uge uden opdatering i sagen, og jeg må vist sørgeligvis sande, at vi må klare os uden i butikken. Har dog nået at hamstre lidt til privaten - og lidt til Puk.

Go' lørdag - nu vil jeg ned i butikken og hækle :)


4 kommentarer:

  1. KATASTROFE !!! Den farve kan man slet ikke undvære mere ;-) Godt du fik lidt til dig selv !!
    God hæklelyst

    KH

    SvarSlet
  2. Stemmer i, kæmpe katastrofe! Jeg må forbi lokal garnpusher en af dagene og hamstre hvis der skulle være mere tilbage ... Kan jo slet slet slet ikke forestille mig ikke at have den farve i brug længere, øv!!

    SvarSlet
  3. Du er bare en sweetie:) Og jeg havde nok klaret det alligevel, hvis Michael havde sendt os tre paller neongarn.
    Knus P

    SvarSlet
  4. NEJ!!!! Det er forfærdeligt! Det er ganske enkelt forfærdeligt! Det er den smukkeste farve, jeg kender! Og nu vil du jo sikkert ikke af med noget til mig? Vel?

    SvarSlet