søndag den 3. oktober 2010

Babytæppe, tjek!

Skal lige vise det her tæppe, som jeg er lidt stolt af! Det har kostet blod, sved men ingen tårer! Har før syet en del patchwork, men mindre projekter... Det her er en gave til en rigtig god veninde, som føder barn nr. 3 en af dagene. Håber at hun bliver glad for det - og at det er brugbart til et barn... (har jo desværre ikke selv de store erfaringer indenfor denne disciplin... ;)




















Derudover må jeg også lige fortælle om et andet projekt for selvsamme veninde; ombetrækning af lænestol. Stoffet var dette her fra Ikea. Mikkel ræv på sædet og egern på ryglænet. Det blev bare så sejt - og faktisk var det ikke så svært som man skulle tro (man kommer langt med en hæftepistol!) Desværre var jeg (efter 2 stole) så tilpas træt, at jeg helt glemte at tage et billede af projektet. Det må jeg huske næste gang jeg kommer på besøg. I bliver nødt til at se det :)
























Go' søndag aften til jer alle :)

3 kommentarer:

  1. Hvor er det da fint dit tæppe.
    Du er virkelig talentfuld...som jeg skrev i eftermiddags og linkede til din blog.
    Undskyld jeg kom til at låne lidt af et af dine fotos. Håber det er OK.

    Karen Hønemor

    SvarSlet
  2. Sikke et fint tæppe, det bliver din veninde og hendes barn helt sikkert glad for. Jeg synes det ser rigtig fint ud, når du har valgt at firkanterne sidder diagonalt.
    Kh Gitte

    SvarSlet
  3. Sikke et skønt tæppe!! :) Det er sådan et man selv har lyst til at have og putte sig med :)

    SvarSlet