mandag den 18. oktober 2010

I transit

Baade jeg selv og min bagage er nu ankommet. Dejligt!
Begyndt paa skolen i dag. 50 elever pr. klasse - og hjaelpelaerer i 25 forskellige klasser! Hvem sagde at danske laerere havde det haardt? Men utroligt soede og velopdragne boern, som er meget nysgerrige - og som synes jeg er meget stor! Lige nu er der stilhed; boernene har middagspause i 3 timer, hvor de blandt andet tager en lille lur. Jeg skal have mig en kop kaffe! Maa tage billeder en af de naeste dage. I mellemtiden er der lige et par billeder fra turen hertil.
Transit i Bangkok - helt autentisk italiensk kop kaffe er fantastisk efter 11 timers flyvetur - genopdaget Swatch (wuhuu) - Orangina og cupcake paa Starbucks - fik haeklet den famoese Kaptein Biff-rangle.
Ha' en skoen dag :)



1 kommentar:

  1. Hvor nogle dejlige stemningsbilleder fra din rejses begyndelse. Glæder mig til at høre mere.
    KH Puk

    SvarSlet