fredag den 29. oktober 2010

Markedsfund...

Efter sigende skulle man kunne leve her i Hanoi for omkring 50 dollars om ugen. Det tror jeg nu ikke er helt realistisk for mig - for er jo ganske hooked paa markeder.... ;)
Her er lige et par af de gode ting....

Baand, ca. 1 dollar pr. bundt (og tror faktisk det var lidt dyrt!)
Haandskarne stempler ca. 2 dollars pr. stk.
Lotusskaale (som jo snildt kunne bruges til tapas....) ca. 0,6 dollars pr. stk
Smaa punge og mobiletui, ca. 2,5 dollar pr. stk.
Nogen der oensker sig vietnamesiske julegaver i aar?

3 kommentarer:

  1. Nej, hvor er det nogle skønne bånd. Jeg er helt vild med de smalle. Og stemplerne. Wauw, hvor er de bare alt for fine.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. JA MIG!!!
    Hvor er der mange skønne ting. Du kunne jo åbne en butik med alle de fine ting.
    Jeg ønsker mig et stempel, det er da klart!
    KH Puk

    SvarSlet
  3. Ej!! Nu glæder jeg mig da helt vildt til vi skal afsted.. Elsker bånd og elsker stempler..

    SvarSlet