torsdag den 28. oktober 2010

G I V E A W A Y

Da jeg jo efterhaanden er stoedt paa saa mange skappeskoenne ting herude, synes jeg at ogsaa at min lille laeserskare skulle forkaeles lidt! Tasken er helt autentisk, lavet af H'mong-stammen fra det nordlige Vietnam.

Reglerne er de saedvanlige:

1 lod for en kommentar
2 lodder for en kommentar samt at vaere fast laeser
3 lodder for ovenstaaende samt et link paa egen blog

Jeg traekker vinderen naar jeg er hjemme, den 15. november.

Haaber I har lyst til at vaere med :)

87 kommentarer:

  1. Sikke en skøn taske. Den MÅ jeg bare vinde. Jeg er med på 3 lodder...går ud fra du trækker vinderen den 15. november og ikke oktober!?

    SvarSlet
  2. Hej Malene: Fedt du vil vaere med - og ja,15. november selvfoeligelig - varmen maa vaere steget mig til hovedet... :)
    Klem C

    SvarSlet
  3. Hej!
    Virkelig flot taske..
    Vil gerne deltage med 2 lodder... =)
    Sanni

    SvarSlet
  4. Love it.....men det behøver jeg vist ikke at fortælle dig:-) Hvornår åbner du en butik? Nøjes med et enkelt lod i første omgang, da Google Connect svigter mig lige pt, så jeg ikke kan blive fast læser. Henriette

    SvarSlet
  5. Uhh, den vil jeg gerne vinde!
    Jeg deltager med 2 lodder.
    Mvh. Ida

    SvarSlet
  6. Ej, jeg er normalt egentlig ikke til den slags mønster og farver, men den der er virkelig fin!

    Jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  7. Den vil være god som min nye arbejdstaske, og jeg elsker farver:)
    Jeg er god for 3 lodder.
    Fortsat god rejse.
    KH Puk

    SvarSlet
  8. Hov, jeg kan ikke få lov at følge dig!???! Den siger noget mærkeligt om "request too large". Det vil jeg jo så ikke mene... Kan du ikke lige kigge på indstillingen for din "faste læsere-knap"? Bare for at høre om det kun er hos mig det er et problem.
    KH Puk

    SvarSlet
  9. Hej
    Jeg har også lige prøvet at melde mig til men kan heller ikke
    Stine:)

    SvarSlet
  10. Jeg prøver beskedent at være med på 1 lod...

    SvarSlet
  11. Oi, denne var virkelig fin!!
    Deltar med to lodd:)
    Borghild:)

    SvarSlet
  12. Jeg fik lov til at følge dig, så jeg deltager med 2 lodder.

    Tasken ser rigtigt spændende ud - så jeg håber!

    SvarSlet
  13. Åhhh hvor er den fin. Jamen jeg smider straks 2 lodder i puljen;0) Knus Birgitte

    SvarSlet
  14. Hvor er den fed, elsker tasker, vil meget gerne deltage med 3 lodder :)
    KH Micha

    SvarSlet
  15. Lækker, lækker. Jeg deltager også med tre lodder :)

    Kh Anne

    SvarSlet
  16. Super fed taske. to meget store lodder til mig.

    kh Laura

    SvarSlet
  17. Her må jeg da bare være med!
    3 lodder til mig :D

    SvarSlet
  18. Hej Camilla
    Jeg vil rigtig gerne være med på 2 lodder.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  19. Jeg vil gerne være med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  20. Så fin - ville passe perfekt lige til mig.

    Det må blive 1 lod i første omgang.

    Mvh Marie

    SvarSlet
  21. Nøøj hvor er den flot!
    -Jeg deltager med to lodder :-D

    Mvh. Bírgitte

    SvarSlet
  22. Dejligt at se, at saa mange vil vaere med :)
    Maaa desvaerre indroemme at jeg ikke har kunnet finde ud af hvad der er i vejen ift. problemer med at vaere fast laeser. Ser dog ud som om det kun var den foerste dag. Lad mig lige vide det, hvis det fortsaetter med at vaere saadan.
    Go' soendag til jer alle :)

    SvarSlet
  23. Så flott give away! Jeg blir med på 2 lodd ;o)

    SvarSlet
  24. fed taske!
    Jeg nupper glad 2 lodder

    SvarSlet
  25. Sikke en fed taske!
    Jeg vil gerne være med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  26. Fin taske. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
    Dine billeder vækker minder. Jeg har selv rejst i vietnam i ca. 4 uger i 2004.

    SvarSlet
  27. Den der kan kun bo hjemme hos mig fremover!
    Jeg lægger tre vinderlodder i hatten og håber virkelig at lykkens gudinde tilsmiler mig!

    SvarSlet
  28. Jeg deltager gerne med 3 lodder i kampen om den skønne taske - jeg krydser fingrene.... :-)

    SvarSlet
  29. wauw! I'm loving it!
    Den skal bare hjem til mig!
    Jeg er med på 3 lodder :-)
    Du er også velkommen i min Give Away.

    SvarSlet
  30. Snupper 2 lodder, super fed taske :)

    SvarSlet
  31. Da jeg er stor elsker af farver....kunne denne fine taske gøre mig super glad....derfor to lodder til mig!

    SvarSlet
  32. Øj, den kunne jeg sørme godt tænke mig at vinde - to lodder tak:-)

    SvarSlet
  33. Er du da vimmer!
    Jeg elsker Hmong tasker, men har ikke helt haft økonomi til en af dem.
    Så tusinde tusinde tak for chancen.

    Jeg deltager med 3 lodder.

    Kh
    Kristine

    SvarSlet
  34. Ej hvor er den fin! Jeg er med med 1 lod :-)

    SvarSlet
  35. Neej hvor er den dog fantastisk den taske..
    Jeg krydser virkelig fingerene og tager chancen med 2 lodder. Hvem der dog var så heldig!

    - Rikke

    SvarSlet
  36. Lækker taske! Er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  37. Wow den er fin, så deltager gerne med 3 lodder:-)

    SvarSlet
  38. Den er bare fin, jeg må være med på 2 lodder. Glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  39. For filan, hvor ville jeg gerne vinde denne smukke taske.
    3 kæmpestore lodder til mig....og krydse krydse fingre!

    SvarSlet
  40. Ih, det må jeg give en chance.

    3 lodder til mig :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  41. 2 lodder, tak :-)

    Jeg nyder at læse om Hanoi, det er alt for længe siden jeg var der. Skønne souvenirs du finder.

    :-) Mette

    SvarSlet
  42. Sikke en fin blog du har... :o)
    Og jeg vil gerne være med med 2 lodder... :o)

    SvarSlet
  43. Skønne farver - lige min stil :-)

    Jeg snupper 3 lodder :-)

    SvarSlet
  44. Jeg går ALL in med 3 lodder for den fine taske!

    SvarSlet
  45. 3 lodder til mig!!! Den er bare cool, den taske.

    SvarSlet
  46. Fandt pludselig vej til dig :) Og melder mig straks som fast læser... 3 Lodder til mig, så fin en Give away vil MEGET gerne vinde.

    SvarSlet
  47. Lækker! Jeg er med på 2 lodder :-)

    SvarSlet
  48. Lækker taske. Vil gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  49. uh, den vil jeg gerne vinde!!

    SvarSlet
  50. Super fin!
    Jeg er med på 2 lodder!
    Smil fra Mia

    SvarSlet
  51. Flot taske.. 1 lod
    MVH.
    Kathrineotte@hotmail.com

    SvarSlet
  52. Den må altså helt sikkert en tur til Holland, den er bare vildt lækker, hilsen Ingelise

    SvarSlet
  53. Åh hvor er den lækker! Skønne farver.
    Gid den må blive min:)
    Jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  54. Sikke en lækker taske :)
    Deltager med 1 lod

    pjevs84@ofir.dk

    SvarSlet
  55. Hvor lækker en taske - jeg kunne lige se et strikkeprojekt eller to i den, når jeg mødes med min veninde i vores strikkeloge c'',)
    Jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  56. hvor flot :) lige mine farver! Jeg lægger 2 lodder i skålen :)

    SvarSlet
  57. Ja sgu om jeg gerne vil vinde denne her fine taske.. jeg kommer til at mangle en pusletaske til foråret.. og så skal det da være denne her! Jeg er med på 3 lodder og håber på at nissen er med mig denne gang... Kærligst fra C

    SvarSlet
  58. Hej Camilla

    Skøn give away....haps jeg er med.
    Er fast læser siden...hmmm næsten fra begyndelsen tror jeg.
    Dejligt at vide du snart er hjemme igen.
    Jeg laver fluks et link til en ung hæklehøne :)

    Karen

    SvarSlet
  59. Jeg er også med!
    Vakre tanker fra K@ri*

    SvarSlet
  60. Så absolut en smuk og unik taske :-)

    Betina

    SvarSlet
  61. Jeg er på med 3 lodder, jeg mangler for vildt sådan en fantastisk taske til mit strikketøj. Og den her er jo helt fantastisk!!

    SvarSlet
  62. I like. Er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  63. Fantastisk farverig taske. Den øger livsglæden i vintermånederne. Den ønsker jeg mig : )
    Jeg er med på 2 lodder.

    Kh Anette Aa.

    SvarSlet
  64. hello!
    amazing Giveaway!
    congrats!
    wonderful bag! I like it!
    I want to play with you...
    please enter my name...
    I've posted this on my sidebar
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  65. HVIS man var så heldig at vinde, så vil det jo være som at få en tidlig julegave - og hvilken julegave. Jeg deltager med 1 lod (og håber!!!)
    Hilsen Pia

    SvarSlet
  66. Hej. Hvor er den smuk...
    1 lod til mig.
    Hilsen Charlotte
    folmer@posgaard.com

    SvarSlet
  67. Eeeeeeeeeej - den taske MÅ bare blive min! Jeg rejste selv rundt i Vietnam i 2000, og har så mange dejlige minder fra turen, som vil poppe frem, hver gang jeg ser på tasken! Jeg håber og håber virkelig meget :o)
    Tre lodder til mig!!!

    SvarSlet
  68. 2 lodder til mig.

    griesehansen@gmail.com

    SvarSlet
  69. Uh hvor er den fin. Krydsede fingre for mig.

    SvarSlet
  70. Super fin taske. Deltager med to lodder :)
    Line

    SvarSlet
  71. hold da op en pæn taske. jeg vil også være med. jeg smider to lodder i kassen :)

    //Sisse-Sofie
    sissesofie@hotmail.com

    SvarSlet
  72. Fantastisk taske - så en helt nyudsprunget blogger deltager nu med tre lodder lodder og håber på en tidlig julegave!

    SvarSlet
  73. Den taske minder mig bare så meget om min tid i Nepal, hvor jeg handlede flittigt hos de derboende tibetanere. Virkelig smuk farvesammensætning og så stilsikker. Skønt at du udbyder den til give away.

    SvarSlet
  74. Rigtig lækker taske.. smider to lodder i kassen:)
    kh/Anne-Birte

    SvarSlet
  75. Nej hvor er den fin! 2 lodder til mig..

    Mvh Saga (jvn89@hotmail.com)

    SvarSlet
  76. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)
    Mvh Helene
    Superhelene@ofir.dk

    SvarSlet
  77. Den er super super fed :0)

    1 lod til mig :0)

    Camille

    SvarSlet
  78. glemte min mail :0)

    maj-74@hotmail.com

    SvarSlet
  79. Hej. Sikke en fantastisk taske. Jeg er med på to lodder.
    Mvh. Mette

    SvarSlet
  80. Den ville være åh, så perfekt til jeg skal begynde at læse igen om 2 måneder...!
    Jeg er med med 3 lodder!

    /Bettina

    SvarSlet
  81. Jeg snupper et enkelt lod og ønsker en dejlig dag.

    SvarSlet
  82. Kan jeg mon nå det? :) snupper 2 lodder hvis jeg kan ...

    /Rikke

    SvarSlet
  83. Rekker jeg å være med? Herlig veske! Jeg vil gjerne ha 2 lodd :-)

    SvarSlet
  84. Nøøj for en flot taske. Håber jeg kan nå et være med på 2 lodder?

    SvarSlet
  85. Ih hvor er den fin, jeg vil gerne være med i lodtrækningen, men det er vist lige på et hængende hår!

    SvarSlet
  86. hold da lige op, den taske kunne jeg da rigtig nok godt tænke mig, deltager med 2 lodder

    SvarSlet