tirsdag den 26. oktober 2010

Ha Long Bay

Netop kommet hjem fra en todages tur til Ha Long Bay - og bliver lige noedt til at dele et par billeder med jer. Det er simpelthen et fantastisk sted. Er at finde paa Unescos verdensarvsliste og er man i Vietnam, er det virkelig et must!
Bookede en tur med to californiske piger, og for 130 dollars fik man transport fra Hanoi (4 timers koersel hver vej), overnatning paa superfin baad, 4 virkelig laekre maaltider, kajakroning, sightseeing og solbadning!

2 kommentarer:

  1. Nej - hvor det vækker minder - jeg faldt tilfældigt over din blog, og blev elle vild, da jeg så din fine give-away! Jeg rejste selv fra syd til nord Vietnam i år 2000. Det var en fantastisk tur i et fantastisk land, som jeg tænker tilbage på med stor glæde. Det er skønt lige at få en genopfriskning her hos dig, og jeg giver dig helt ret - Ha Long Bay er et fantastisk sted! Jeg vil klart følge med på resten af din tur :o)

    SvarSlet